Bóle głowy są dość częstym problemem, jednakże w większości przypadków zanikają samoistnie i nie stanowią poważnego zagrożenia dla zdrowia. Zdarzają się jednak momenty, w których ból się nasila i przeszkadza w codziennym funkcjonowaniu. W takiej sytuacji należy jak najszybciej udać się do lekarza w celu zdiagnozowania problemu. Specjalistą oferującym pomoc w leczeniu bólów głowy jest neurolog.

Jako neurolog z ponad 10-letnim doświadczeniem i odpowiednią wiedzą, zapewniam sprawne zdiagnozowanie dolegliwości oraz przyczyn ich wystąpienia. W zależności od sytuacji zlecam wykonanie specjalistycznych badań laboratoryjnych, bądź obrazowych, ale też wykonuję również badania wstępne neurologiczne. Na podstawie przeprowadzonego wywiadu oraz uzyskanych wyników podejmuję decyzję o leczeniu. Pomagam Pacjentom borykającym się z różnego rodzaju bólami, w tym migrenowymi, klasterowymi oraz napięciowymi w gabinecie w Łodzi.

Kiedy warto odwiedzić specjalistę?

Wiele osób ma trudności z podjęciem decyzji o zaplanowaniu wizyty u neurologa. Poniżej wymieniam objawy, po wystąpieniu których należy bezzwłocznie skontaktować się ze specjalistą. Należą do nich:

• utrata przytomności,
  • dezorientacja,
  • powiększenie jednej źrenicy,
  • zaburzenia widzenia lub mowy,
  • opadanie kącika ust,
  • zaburzenia równowagi lub czucia,
  • bóle głowy występujące po upadku,
  • zmiana charakteru, częstości lub natężenia bólu.

Zwracam również uwagę, że również wystąpienie innych, niepokojących objawów powinno skłonić do zaplanowania wizyty u specjalisty.