Neurolog Łódź Małgorzata Dąbrowska.

Szukasz Neurologa w Łodzi ?

Neurolog Łódź Małgorzata Dąbrowska świadczy usługi w zakresie diagnostyki oraz leczenia chorób układu nerwowego na terenie Łodzi, gminy Łódź, powiatu łódzkiego oraz całego województwa łódzkiego. Jako specjalistka neurolog do swojego gabinetu zapraszam wszystkie osoby, które potrzebują pomocy w zakresie neurologii. Oferuję diagnostykę neurologiczną oraz porady w zakresie leczenia między innymi takich dolegliwości, jak: padaczka, rwy kulszowe i barkowe czy choroba Parkinsona. W swoim gabinecie zajmuję się również leczeniem bólu kręgosłupa i głowy oraz terapią pacjentów z oraz po udarze. Pomagam też pacjentom cierpiącym na inne choroby obwodowego i ośrodkowego układu nerwowego. Wizyta u neurologa wygląda następująco:
Podczas wizyty neurolog Dąbrowska zbiera wywiad od pacjenta. W neurologii jest on niezwykle ważny. Niektóre elementy z wywiadu mogą wskazywać na przyczynę (etiologię) choroby pacjenta.
Następnie neurolog przeprowadza badanie neurologiczne. Jest to potężne narzędzie w rękach doświadczonego i sprawnego neurologa, gdyż umożliwia wykrycie, która część układu nerwowego jest uszkodzona. Bardzo często badanie pozwala wykryć takie zmiany w układzie nerwowym, których nie da się stwierdzić żadnymi badaniami laboratoryjnymi. Badanie obejmuje badanie głowy i szyi (nerwy czaszkowe), badanie kończyn górnych i dolnych, łącznie ze stopami oraz badanie tułowia. Neurolog przeprowadza również ogólne badanie lekarskie. Po takim badaniu neurolog może postawić wstępną diagnozę. Dlatego też wszystkich zainteresowanych z Łodzi, gminy Łódź, powiatu łódzkiego oraz całego województwa łódzkiego cierpiących na zaburzenia neurologiczne zapraszamy do gabinetu Pani neurolog. Gabinet neurolog Dąbrowskiej jest w pełni wyposażony, co stwarza mi odpowiednie warunki do przeprowadzania badań i znajduje się w Łodzi przy ulicy Cyprysowej 18. Zapraszamy do niego wszystkich zainteresowanych z Łodzi, gminy Łódź, powiatu łódzkiego oraz województwa łódzkiego.